Porządek obrad
2.
Wnioski do porządku obrad.
3.
Zapytania i wolne wnioski mieszkańców.
4.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta z wykonania uchwał Rady Miejskiej i działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Projekt uchwały w sprawie emisji obligacji oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu.
7.
Projekt uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Sokołów Podlaski na lata 2025 – 2039.
8.
Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Sokołów Podlaski na rok 2025.
9.
Projekt uchwały w sprawie stawek podatku od nieruchomości na terenie Miasta Sokołów Podlaski.
10.
Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości rocznych stawek w podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie Miasta Sokołów Podlaski.
11.
Projekt uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr XLV/314/2010 Rady Miejskiej w Sokołowie Podlaskim z dnia 22 października 2010 r. w sprawie utworzenia wydzielonych rachunków dochodów.
12.
Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego oraz publicznych szkół, w których realizowany jest obowiązek szkolny lub obowiązek nauki prowadzonych na terenie Miasta Sokołów Podlaski oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji.
13.
Projekt uchwały w sprawie uchwalenia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
14.
Projekt uchwały w sprawie powołania Opiekuna Młodzieżowej Rady Miejskiej w Sokołowie Podlaskim.
15.
Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
16.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o dokonanej analizie złożonych oświadczeń majątkowych.
17.
Informacja Burmistrza Miasta o dokonanej analizie złożonych oświadczeń majątkowych.
18.
Przyjęcie protokołu XXIII sesji Rady Miejskiej.
19.
Przedstawienie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
20.
Oświadczenia i wolne wnioski radnych.